Hos Folkekirkens Nødhjælp er vores altoverskyggende og vigtigste opgave at hjælpe verdens mest udsatte mennesker med at få en lysere fremtid.
Hvorfor ringer vi?
I flere år har Folkekirkens Nødhjælp haft sin egen telemarketingafdeling, hvor engagerede medarbejdere hver dag ringer ud og taler verdens mest udsatte menneskers sag i røret.
Vi tilbyder dig muligheden for at støtte fast via Betalingsservice eller MobilePay Subscriptions. Det er nemlig den faste støtte, der er med til at sikre, at verdens trængende får et godt og langt liv.
Hvem ringer til dig?
Folkekirkens Nødhjælps telemarketingafdeling bor på Klostertorvet i hjertet af Aarhus.
Vi ringer fra 7876 2700, så du kan altid genkende os, hvis vi har forsøgt at få fat i dig. Og du er altid mere end velkommen til at ringe tilbage på samme nummer.
Bliver du ringet op af en af vores medarbejdere, vil du møde en person, som er respektfuld, engageret og passioneret, og som altid er klar til at imødekomme dig og dine behov.
Vi er stolte af vores arbejde og stolte af, hvad organisationen repræsenterer, og derfor vil du altid møde en medarbejder over telefonen, som er velinformeret, professionel og venlig.
Alle telemarketingmedarbejdere i Folkekirkens Nødhjælp får en fast timeløn, er på overenskomst og modtager ikke provision.
Hvorfor ringer vi lige til dig?
Folkekirkens Nødhjælp ønsker en bred folkelig opbakning til vores arbejde, og det er på den baggrund, at vi tilrettelægger vores telemarketingarbejde. Vi ringer til personer, der har doneret penge til vores arbejde eller generelt har engageret sig i nogle af vores mange aktiviteter.
Vi ringer også til vores eksisterende donorer for at høre, om de har mulighed og interesse for at øge beløbet på den faste støtte.
Til sidst ringer vi også til tidligere støtter af Folkekirkens Nødhjælp for at høre, om de er interesseret i at blive fast støtte igen.